Wonderful world of Mishel : Eveline nechtový kondicionér 8in1 - mojich nechtov šampión

pondelok 2. mája 2016

Eveline nechtový kondicionér 8in1 - mojich nechtov šampión

.Ahojte. (:


Ani si neviete predstaviť akú veľkú radosť mi robí písanie tohto článku. Posledné dva mesiace som intenzívne pracovala na mojej bakalárskej práci a teraz, keď ju už mám hotovú, môžem konečne napísať niečo aj Vám. (: Dnes by som sa s Vami chcela podeliť o moje skúsenosti s jedným úžasným pomocníkom, ktorého som spoznala a už bez neho nedokážem existovať. Eveline nechtový kondicionér - môjho srdca šampión alebo skôr mojich nechtov šampión. (:


Priznám sa Vám o nechtových prípravkoch som toho veľa nevedela. V drogérii som si vždy prezrela tie krásne farbičky lakov na nechty a to bolo všetko. Laky na nechty som si nekupovala, pretože som si ich nemala na čo nanášať, a to myslím do slova. Najväčší problém nebol to, že moje nechty boli krátke, predsa aj krátke pazúrky (: nalakované alebo nenalakované vyzerajú veľmi pekne, ja som však nemala ani tie. Moje nechty ani nevyrástli a už boli zlomené alebo rozštiepené. Povrch nechtov som nemala rovný, hladký, lesklý, ale práve naopak a moje obľúbené obdobie v súvislosti s nechtami bola zima, pretože som mohla nosiť rukavice. (: Ťažko povedať z čoho to všetko bolo, možno mi niečo chýbalo v každom prípade bolo potrebné s tým niečo robiť. A tak som si kúpila tento nechtový kondicionér. 


Ja som mu naozaj neverila a nevkladala doňho žiadne nádeje, ale on si ma jednoducho získal. (: Regeneruje, rekonštruuje, zlepšuje pružnosť a odolnosť. Moje nechtíky boli vyživené, pevnejšie, zdravšie, začali rásť, nelámali sa a konečne som aj ja videla svoje nechty za hranicou nechtového lôžka, juchúuu. (: Už po dvoch týždňoch používania tohto kondicionérika som videla skutočný výsledok v podobe mojich zdravých nechtov.



Ako sa tento kondicionér používa? Veľmi jednoducho. (: Na nechtíky nanesieme jednu vrstvičku, necháme zaschnúť a máme hotovo. Nič zložité a nič čo by každá z nás nepoznala. Lak zanechá na nechtíkoch lesklý povrch a vyzerajú akoby sme ich mali nalakované priesvitným lakom. Na tretí deň od lakovania prvej vrstvičky nanesieme ďalšiu, potom znovu o dva dni ďalšiu. Samozrejme počas tejto liečby by sme nemali používať farebné laky. ( len pre istotu, ak by to niekoho napadlo) (: Ja som si po troch vrstvách kondicionér odlakovala a začala celý proces od začiatku, zopakovala som ho trikrát a potom som už naozaj videla ako moje nechtíky krásne rastú, sú pevné, nelámu sa a teda sú podstatne krajšie. Myslím, že návod na použitie je na krabičke trošku iný ako som popísala, mne však ten môj vyhovoval a myslím, že mojím nechtíkom tiež. 



Tu už vidíte mojich nechtíkových obľúbencov. Odlakovač na nechty od Sally Hansen je naozaj skvelý a odlakuje skutočne všetko. Obsahuje 200 ml a ja ho už mám veľmi dlho a ešte stále tam niečo je. Navyše mne príjemné vonia a naozaj pomaly ubúda. Ďalším mojím pomocníkom je krém na ruky. Ja si ruky krémujem minimálne každý večer a momentálne mám tento krémik od Biodermy. Pekne mi premastí a hydratuje pokožku na rukách a nezanecháva mastný film, čo ja úplne milujem. Od Biodermy som ešte nemala zlý výrobok a tento tiež nie je výnimka. A mojím posledným miláčikom je top coat, resp. nadlak. Keď si už nechtíky nalakujem, poslednú vrstvu tvorí vždy nadlak. Ja používam tento od Catrice. Mám už druhé balenie a som s ním veľmi spokojná. Zanechá na nechtoch lesklý film, spevní ich a zaručí, že sa mi lak neolupuje. Vždy, keď použijem topcoat vydržia mi  nechtíky nepoškodené aj 10 dní, takže odporúčam naozaj všetkými desiatimi. (: 



Vybrala som pre Vás moje momentálne najobľúbenejšie odtiene lakov na nechty. Zľava samozrejme Eveline 8in1 nechtový kondicionér, ďalej Sally Hansen 540 Frutti Petutie, Max Factor Patent Poppy, Douglas 123 Mon beau manége a môj milovaný Catrice nadlak Ultra Stay & Gel Shine. Presne v takomto poradí si ich nanášam, keď si lakujem nechty. Najprv vždy použijem nechtový kondicionér Eveline 8in1, potom nanesiem nejakú farebnú vrstvičku, všetko to spevním nadlakom od Catrice a mám hotovo. (:




Všetky výrobky kúpite v drogérii. Eveline 8in1 nechtový kondicionér som kúpila v 101 drogerie a laky na nechty, topcoat a odlakovač v DM drogérií. Nechtový kondicionér 8in1 od Eveline je naozaj zázračný pomocník a práve vďaka nemu vyzerajú moje nechty krásne a najmä zdravé. Ak máte podobné problémy s nechtami ako ja určite ho vyskúšajte, garantujem Vám, že budete spokojné. 

Majte krásny zvyšok dňa aj týždňa
Vaša Mishel ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára