Wonderful world of Mishel : Rozkvitnutá tvár s Alverde pleťovým olejom

piatok 6. mája 2016

Rozkvitnutá tvár s Alverde pleťovým olejom

.Ahojte. (:



Dnes mám pre Vás rýchlu mini recenziu na jeden úžasný produkt. Ako už názov článku napovedá, mojim ďalším miláčikom sa stal Alverde pleťový olej s výťažkom z divej ruže. Na tento pleťový olej som náhodne narazila v DM drogérii a som veľmi šťastná, že odišiel so mnou domov. 

Je to ideálny olej, ak máte pleť suchú, ale aj zmiešanú až mastnejšiu ako mám ja. (: Olejček, pleť pekne premastí, dokonca by som povedala, že ešte lepšie ako krém. Ja ho používam každý večer ako sérum, čiže po vyčistení pleti nanesiem olej a potom ešte klasicky, nočný krém. Pekne mi pleť zhydratuje a ráno ju mám napnutú a "napapanú". (:Ja mám oleje veľmi rada, aj keď mám mastnejšiu pokožku, a keď mi skončí toto balenie, určite si pôjdem pre ďalšie.


Ako vidíte na obrázku olejíček sa naberá cez kvapkadlo. Je to veľmi praktické a rýchle. Pár kvapôčiek stačí na premastenie celej tváre a krku, takže olej pomaly ubúda a vydrží naozaj dlho aj pri každodennom používaní.


Olej je žltej farby a má jemnú, nevtieravú vôňu, ktorá mi vôbec neprekáža, dokonca som rada, keď ju ráno ešte cítim. Ak ste pleťové oleje ešte neskúšali, určite vyskúšajte. Alverde pleťový olej s výťažkom z divej ruže rozhodne stojí za vyskúšanie. Ako som spomínala, nájdete ho v DM drogérii a stojí cca 3,5€. Dúfam, že sa Vám táto mini recenzia páčila a na olejček v drogérii "hodíte očko". (:

Majte sa krásne, Vaša Mishel ♥ 

4 komentáre:

  1. Ja si plánujem tento olej kúpiť, čítala som naň veľa chváľ :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem krásne za komentár :-* Určite budeš spokojná :) prajem krásny deň :)

      Odstrániť
  2. Vypada dobre, ale ja mam radsi ciste prirodni oleje🌹🌹🌹
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem Ti za komentár :-* mne tento vyhovuje, moja pleť sa s ním kamaráti, :) ale určite chcem výskúšať aj čisté prírodné oleje. Maj sa krásne :)

      Odstrániť