Wonderful world of Mishel : Čistenie pleti s Freeman

sobota 25. júna 2016

Čistenie pleti s Freeman

.Ahojte. (:


Dnes mám pre Vás pár slov o produktoch na čistenie pleti od značky Freeman. Priznám sa, táto značka bola pre mňa neznáma, ale kedže rada skúšam nové produkty a nové značky išla som do nej. (: Ja som si objednala tri produkty na stránke parfums.sk, ale je možné ich nájsť aj v Teta drogérii. Dosť bolo slov, môžeme prejsť rovno k recenzii. (: V mojom Freeman košíčku vidíte černicový čistiaci gél, antistresovú pleťovú masku, marhuľový peeling a iné dobrôtky. (: 


Freeman černicový čistiaci gél jemne odstraňuje nečistoty,  maz a make-up bez toho, aby pleť vysušoval. Zanecháva pleť čistú, hydratovanú a ja mám pocit, že aj oveľa hladšiu. Černicový čistiaci gél Freeman príjemne vonia a má svetlofialovú farbu. Typická gélová konzistencia tento produkt nijako neodlišuje od ostatných čistiacich gélov na tvár. Používam ho približne mesiac a som s ním naozaj spokojná. Pleť mi vyčistí a zbaví všetkých nečistôt, ktoré sa cez deň u mňa na pleti zastavia. (: Jedinou nevýhodou je síce pekné, ale absolútne nepraktické balenie. Gélová textúra tohto čističa sa skôr hodí do fľaštičky s pumpičkou a presne tak som to vyriešila aj ja. S pumpičkou budete mať gél na tvári a nie po celej kúpeľni. (:


Ďalším miláčikom je marhuľový peeling na tvár. Freeman peeling = najlepší peeling aký som kedy mala, vlastnila, skúsila. (: Obsahuje výťažok z marhule a nádherne marhuľovo vonia. Hlboko čistí pleť a jemne odstraňuje odumreté kožné bunky. Ja ho používam dva až trikrát do týždňa. Krúživými pohybmi vmasírujem do navhčenej pokožky tváre a krku a opláchnem teplou vodou. Moju mastnú pleť nevysúša, ale krásne hĺbkovo vyčistí. Tento pleťový peeling odporúčam naozaj všetkými desiatimi, ja som z neho nadšená po každom použití. (:


A posledný Freeman produkt je antistresová šmoulinková (: pleťová maska. Myslím, že antistresová je na nej najmä modrá "šmolko" farba, ktorá určite zlepšuje náladu a nanášať ju, je tiež celkom zábava. Ja masku používam raz do týždňa, nechám uschnúť približne na 10 až 15 minút, potom umyjem teplou vodou. Voda musí byť naozaj teplá, pretože pri tak hutnej maske je pochopiteľné, že sa zmýva trošku horšie. Freeman antistresová pleťová maska je vhodná na mastnejšiu, prípadne zmiešanú pleť. Ako už viete, moja pokožka je mastná, takže maska ju zbaví prebytočného mazu a po jej umytí mám pleť krásne matnú.  Podľa môjho názoru, neurobí rovnakú službu suchej pleti, pretože ju môže vysušovať. Pre moju mastnejšiu pleť je však ideálna a musím povedať, že značka Freeman ma naozaj veľmi baví. Všetky tri produkty sú skvelé a určite sa k nim znova vrátim. Čistia pleť, odstraňujú nečistoty a prebytočný maz a navyše príjemne voňajú. Pre mňa dokonalá kombinácia.

Ak ste ešte Freeman kozmetiku neskúšali, určite to napravte. Je cenovo veľmi dostupná a na čistenie pleti viac ako vhodná. (:

Nádherný zvyšok víkendu
Vaša Mishel ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára