Wonderful world of Mishel : Raňajky v tráve ...

utorok 5. júla 2016

Raňajky v tráve ...

.Ahojte. (:


Prajem Vám krásny slnečný deň. Tento článok nebude žiadna recenzia a nebude ani o kozmetike. Mám na srdiečku pár slov a chcem Vám ich povedať. V uplynulých mesiacoch bol môj život veľmi rýchly a ani neviem ako mi "utiekol". Keď sa na to pozriem, tak to všetko začalo už s príchodom roku 2016. Január a február sa niesol v skúškovom duchu, ďalšie dva mesiace som písala bakalársku prácu, nad ktorou som rozmýšľala už ďaleko predtým, máj - lásky čas som strávila prípravou na štátnice a jún zase v rôznych kútoch Slovenskej a Českej republiky. Trnava, Bratislava, Plzeň, Ústí nad Labem, Praha, Oravská Polhora, Holíč, znova Trnava atď. Skúšky, bakalárska práca, opäť skúšky, štátnice, prijímacie pohovory a skúšky, sťahovanie, nešťastné udalosti v rodine a blízkom okolí - jeden človek a šesť mesiacov. Oficiálne môžem prehlásiť minulý pol rok za najťažší v mojom dvadsaťdva ročnom živote. Našťastie som na to všetko nebola sama. Jedno veľké ďakujem patrí mojej úžasnej rodine, Andrejovi, priateľom a známym. Často sa to hovorí, ale bez nich by to nešlo, nevyšlo, nepodarilo sa. Som naozaj vďačná, pretože čím viac rozmýšľam nad minulými udalosťami, tým viac si uvedomujem, že mám byť za čo vďačná. Vlastne všetci máme byť za čo vďační. Ja ďakujem za svoj život a za všetky veci, ktoré sa v ňom udiali, či už boli dobré alebo zlé. Posledné mesiace neboli ľahké, ale všetko čo sa stalo, ma naučilo vytrvať, byť silnejšou, rozhodnejšou a najmä vďačnejšou. Síce to bola náročná cesta, ale posunula moju osobnosť opäť vyššie a opäť bližšie za splnením mojich snov. Už teraz viem, že nech sa deje čokoľvek v mojom živote, deje sa to v "mojom" živote, ktorý mám len jeden, a ktorí máme všetci len jeden. A preto ďakujem za všetky osoby, udalosti, chvíle a zážitky, ktoré tvoria môj nádherný život. Recept na dokonalý život neexistuje, našťastie!, ale myslím si, že akýkoľvek život máme, stojí za to ho žiť. Stojí za to ho žiť naplno, každý jeden deň. Užívať si okamih a prítomnosť, ktorá nás práve teraz obklopuje, pretože tá istá chvíľa, ten istý pocit a ten istý moment sa už nikdy nezopakuje. Je len jeden, jedinečný, výnimočný a ten, ktorý je práve teraz, ktorý práve teraz prebieha, trvá, existuje. Nezáleží na to, že život vie byť ťažký. Dôležité je, že nejaký život máme, preto nezabudnime neustále ďakovať, že ho vôbec máme.








Ja Vám posielam moje raňajky v tráve. Malé radôstky každodenného života sú studnicou tých najkrajších spomienok. Užívajme si každý jeden okamih a nezabúdajme byť vďační. ♥

Zo srdiečka Vám ďakujem, že čítate moje články, ďakujem Vám za podporu a ďakujem, že Vás mám. ♥ Majte krásny voľný deň a úspešný celý týždeň. (:

Vaša Mishel ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára