Wonderful world of Mishel : Šatôčkový lookbook

štvrtok 4. augusta 2016

Šatôčkový lookbook

.Ahojte. (:


Vitajte opäť na mojom blogu. Dúfam, že si všetci užívate leto, slniečko, voľné dni a sladké ničnerobenie. :) Ja momentálne pracujem (brigádujem) a zdá sa mi, že počas dňa stihnem ešte menej vecí ako som stihla, keď som chodila do školy. Jednoducho platí, že čím sme starší, tým nám čas ubieha rýchlejšie. Ja si to uvedomujem v tomto období stále viac, a preto sa snažím užívať si skutočne každý moment môjho života. Blog trošku zanedbávam, som si toho vedomá, ale človek nemôže pracovať dvadsať hodín denne (môže, ale naozaj to neodporúčam - ja som nevydržala ani týždeň). Okrem brigády zaberajú môj čas aj knihy, ktoré som si nestihla prečítať počas štúdia, pretože som sa venovala odbornej literatúre a beletria išla bokom. O tom však inokedy. :) A potom už len tie bežné veci, ktoré človek (resp. ja) musí urobiť každý jeden deň - hygiena, jedlo, prechádzka a spánok - áno aj ten potrebujeme každý jeden z nás. :) Teraz už viete ako vyzerajú moje prázdniny, nič závideniahodné, ale aj tak ich milujem a robím svoju prácu s radosťou a láskou v srdiečku, pretože v septembri sa chystá v mojom živote veľká zmena a tam sa skúsenosti aj peniaze nadobudnuté teraz budú viac ako hodiť. :) Zatiaľ však nebudem nič prezrádzať, všetko má svoj čas. Každopádne, dnes Vám chcem predstaviť môj malý "šatôčkový lookbook". Ja šaty nosím veľmi rada, či už do práce,  na rôzne oslavy alebo párty, na prechádzky, ale aj doma na záhradku. Myslím si, že šaty by nemali chýbať v šatníku žiadnej slečny, pani, dámy, ženy a je už len na nás ako využijeme to množstvo farieb, tvarov a  vzorov. Dosť bolo slov, pusťme sa do to! :)


Tieto šatičky milujem a sú pre mňa naozaj vzácne, pretože ich mám po mojej maminke, ktorá ich nosila, ešte keď bola slobodná dievčina, podobne ako teraz ja. Šaty majú jednoduchý Á-čkový strih s jemným V-éčkovým výstrihom. K šatám je aj opasok v rovnakej farbe, ktorý je nenápadný, ale dáva šatám presne taký tvar aký majú mať. Ja som ich skombinovala s čiernymi pančuškami a čiernymi plátenkami, doplnila výraznou kvetinovou čelenkou a vyrazila na prechádzku. 


Druhé šatôčky sa podobne ako tie prvé nesú v kvetinovej atmosfére. V prípade týchto šiat je však zaujímavé, že vrchný biely diel s nenápadnom čipkou dopĺňa síce biely, ale výrazne kvetinový spodný diel. Tieto krásne letné šatôčky som skombinovala so sandálkami s kvetinovou potlačou, ktoré sú navyše šnurovacie. (: Celý outfit som opäť doplnila kvetinovým venčekom a cítila som sa ako skutočná víla. (: Čo už, keď ja tie kvety tak milujem.

    
Sľubujem, že posledné kvety. (moje obľúbené) (: Opäť veľmi jednoduché šaty z mäkkej denim látky, v páse stiahnuté gumičkou ako stvorené na prechádzky alebo do mesta. Ja som ich znovu doplnila čiernymi plátenkami a kvetom vo vlasoch. Mimochodom takéto krásne margaréty mi mamka pestuje vo svojej záhradke. (:


Štvrté šatôčky (bez kvetinkiek) sú bielej farby, ale akoby postriekané čiernou farbou, čo vytvára očný klam a zdanie, že sú sivé, ale skutočne nie sú! Fúúú, normálne sa mi zamotal jazyk. :)  Na rukávoch a na spodnej časti šiat je výrazná čierna čipka, ktorá sa mi veľmi páči a robí šatičky ešte zaujímavejšími. Ja som ich doplnila jednoduchými čiernymi žabkami s bielou mašličkou a výrazným žltým náhrdelníkom. Myslím si, že tento outfit je rovnako vhodný do práce ako aj do mesta.


Tieto šatôčky na rozdiel od tých predchádzajúcich biele sú. Žiarivo bielu farbu dopĺňajú sivé a ružové srdiečka a vrecká v oblasti bokov. Šaty sú opäť veľmi jednoduchého strihu a pohodlne sa nosia. Ja som k nim zvolila ružové tenisky a biele jemné náušničky. Romantický a možno trošku športový outfit je opäť vhodný na bežné nosenie, či už na prechádzku alebo do mesta. 


Predposledný outfit sa skladá opäť z denim šatičiek, ktoré sú Á-čkového strihu a červených sandálok na drevenom podpätku. Po celej dĺžke šiat sú gombíky, čo znamená, že sa dajú rozopnúť od hora dolu. Nevýhodou je, že si treba dávať pozor, aby nevykuklo niečo, čo má ostať zakryté. Ja som to vyriešila tielkom, ktoré som si obliekla pod šaty. (: Výhodou ale je, že si môžete prispôsobiť výstrih naozaj tak, ako len chcete. Červené sandálky a červený rúž dopĺňajú tieto šaty úplne podľa mojich predstáv a ja som sa v tomto outfite cítila naozaj veľmi dobre.


Posledné šaty z môjho lookbooku sú olivovozelené a ja ich milujem! Milovala som ich už na vešiaku v obchode, a keď som si ich skúsila zamilovala som sa úplne. Nádherná farba, nádherný strih, tvar, proste nádherné všetko. Ja som tieto pre mňa dokonalé šaty doplnila škoricovohnedými topánkami na korkovom podpätku, zlatými hodinkami  a náušničkami vo farbe topánok. V  outfite okrem šiat určite stoja za zmienku aj topánky,  pretože sú to tie najpohodlnejšie topánky aké vlastním a to aj napriek tomu vysokému podpätku. Pretancovala som v nich celú noc a nielenže na nich nie je po tom žiadna známka, ale moje nohy boli na druhý deň v absolútnej pohode. Neboleli ma ani päty, ani palce, ani členky, jednoducho topánky padli ako uliate. (: Šaty aj topánky boli naozaj výbornou voľbou a myslím si, že spolu tvoria pre mňa dokonalé duo.


 

Ak ste sa dočítali až sem, tak Vám naozaj zo srdiečka ďakujem a budem veľmi rada, keď mi necháte v komentároch Váš názor na môj prvý "šatôčkový lookbook". Mal by asi nasledovať popis odkiaľ jednotlivé kúsky mám, priznám sa však, že väčšinu šiat mám od nás z Oravy z miestnych obchodíkov a skutočne neviem odkiaľ sa tam dováža tovar. Akurát posledné olivovozelené šaty sú z GATEu z tohtoročnej kolekcie. Čierne tenisky a čierne žabky s bielou mašličkou mám od Vietnamcov, ružové tenisky nosia značku Kawasaki, červené sandálky mám z predajne obuvi  Deichmann a škoricovohnedé topánočky mám z internetového raja topánok - topankovo, kde mimochodom prebiehajú obrovské letné zľavy a je skutočne z čoho si vybrať. Ak Vám teda chýbajú do zbierky nejaké letné modely, určite sa tam bežte pozrieť, pretože zľavy sú viac ako 60%. 

To by už bolo z môjho dnešného "šatôčkového lookbooku" všetko. Ja Vám ešte raz zo ♥ ďakujem za podporu, prajem Vám krásny víkend, krásny zvyšok prázdnin a dovoleniek a nezabúdajme, všetko čo robíme, robme naplno.
Ste úžasní, Vaša Mishel ♥

3 komentáre:

  1. Izabell, ďakujem krásne, si zlatá ♥ prajem Ti krásny deň a krásny víkend :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprosto skvělé outfity! Ty zelené dlouhé šaty jsou krásné! Ale co, všechny jsou krásné! :D
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Simi, ďakujem krásne ♥ som rada, že sa Ti páčia a veľmi si ma potešila svojim komentárom :) :* prajem krásny zvyšok dňa :)

    OdpovedaťOdstrániť