Wonderful world of Mishel : Oligodermie čistiace sérum

piatok 10. júna 2016

Oligodermie čistiace sérum

.Ahojte. (:


Vitajte opäť na mojom blogu. Teším sa, že Vám môžem opäť niečo napísať. Dnes sa chcem s Vami podeliť o skúsenosti s produktom, ktorý som nedávno mala možnosť vyskúšať. Konkrétne ide o čistiace sérum od značky Oligodermie. S touto značkou som sa stretla prvýkrát, ale určite nie posledný. (: Oligodermie je francúzska značka kozmetiky využívaná v mnohých salónoch po celom svete. Založil ju Dr. Jean - Jacques Legrand, ktorý položil základy estetickej medicíny. V Paríži otvoril vôbec prvú kliniku estetickej chirurgie vo svete.


Oligodermie čistiace sérum sa nachádza v luxusne vyzerajúcej sklenej matnej fľaštičke s pumpičkou, čo umožňuje rýchle a praktické používanie. Flakónik je skutočne krásny a mňa zaujal už na prvý pohľad resp. dotyk. (: Samotné sérum je svetlomodrej farby s príjemnou nevtieravou vôňou. 

   
Oligodermie čistiace sérum som začala používať približne pred mesiacom a pol. Testovanie kozmetiky, ktorá sa týka starostlivosti o pleť je vždy dlhší proces, pretože ak Vám chcem povedať objektívny názor, musím väčšinou daný produkt spotrebovať. Samozrejme, fotky som robila predtým ako som ho začala používať. Bolo by asi zbytočné fotiť prázdnu fľaštičku. (: Oligodermie čistiace sérum som aplikovala vždy ráno na vyčistenú pleť. V prvých dňoch používania  som cítila jemné štípanie až pálenie, ale nič čo by sa nedalo vydržať. Samotné sérum je dobré nechať do pleti čo najlepšie vstrebať a potom naniesť denný krém, klasicky ako sme zvyknuté. Po prvých dvoch týždňoch používania som veru nebola veľmi nadšená, pretože akné na mojej pleti vôbec nebolo v lepšom stave, ale vydržala som až kým som ho úplne nespotrebovala a dobre som urobila. (: Moja pleť bola čistejšia a zbavená nedokonalostí. Oligodermie čistiace sérum naozaj čistí póry a dokonca vykonáva jemný peeling pleti. 


Takže, keď si to zhrnieme Oligodermie čistiace sérum je vhodné pre mastnú a problematickú pleť. Ja mám pokožku tváre mastnú najmä v T-zóne a aj tam som cítila jemne pálenie a začervenanie po nanesení, takže naozaj odporúčam pre mastnú pleť, určite nie pre suchú. Sérum čistí nedokonalostí a sťahuje póry. Akné na mojej pokožke sa po viac ako mesiaci používania čistiaceho séra naozaj zlepšilo a dokonca sa minimalizovali čierne bodky na nose a brade. Ak teda máte mastnú a problematickú pleť s rozšírenými pórmi určite odporúčam vyskúšať toto čistiace sérum. Objednať si ho môžete na stránke zdravi-krasa.cz/?a_box=r2b8e3m5, kde nájdete aj veľké množstvo inej kozmetiky.

Užívajte si víkend (:
Vaša Mishel ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára