Wonderful world of Mishel : Ziaja moja milovaná

piatok 1. apríla 2016

Ziaja moja milovaná

.Ahojte. (:


Poznáte ten pocit, keď sa ráno zobudíte a zistíte, že ste znova išli spať namaľovaná? Ani ja nie! (: Odlíčenie pleti je naozaj základ. Ak chceme, aby náš make-up vyzeral dokonale, musíme sa aj o našu pokožku starať dokonale. Ako maliar maľuje svoje dielo na čisté plátno. aj my by sme mali nanášať naše farbičky na vyčistenú pleť. Dosť bolo poučných slov, myslím, že každá sama najlepšie vieme, že make-up najlepšie vyzerá na pleti, o ktorú je postarané. A ako sa aktuálne starám o svoju tváričku ja? Čítajte ďalej a všetko sa dozviete. (:  


Ziaja! Pre niekoho známa a používaná značka, pre niekoho niečo nové o čom ešte nepočul. Každopádne, Ziaja je poľská značka, ktorá je na trhu od roku 1989, čiže už pekných 27 rokov. Kedže ja pochádzam zo severného Slovenska, na nákupy do susedného Poľska sme chodili s rodičmi pomerne často a práve tam som výrobky Ziaja videla prvýkrát. Ešte väčšie prekvapenie bolo, keď som ich objavila aj u nás na Slovensku. (: A všetko to zavŕšila nedávno otvorená predajňa Ziaja v Trnave. ♥



Dnes Vám chcem predstaviť aspoň zlomok z mojich obľúbených Ziaja produktov. Najprv to budú masky. My ženy to poznáme, pravidelné čistenie pleti je dôležité, ale samotná maska aspoň raz do týždňa, to je ako  by sme dali našej pokožke napapať. (: Ziaja ponúka naozaj široký výber masiek, či už máme pleť zmiešanú až mastnú alebo suchú, citlivú a problematickú alebo chceme len masku na hydratáciu, či vyčistenie a regeneráciu. Každá žena si vyberie. Ja som ich vyskúšala už pomerne veľa a je naozaj ťažké vybrať jednu obľúbenú. Keď sa však nad tým zamyslím, maska, ktorú si stále dookola kupujem je kaolínová maska so sivou hlinkou a kozie mlieko pleťová maska. Prvá je čistiaca a doslova čistiaca. Po jej nanesení mám ešte dlho pocit vyčistenej pleti bez akýchkoľvek zvyškov make-up alebo nečistôt. Druhá je hydratačná a vyhladzuje jemné vrásky. Ja ich síce ešte veľa nemám, ale aj tak túto masku milujem už len pre pocit hydratácie, ktorý zanechá na mojej pokožke. Maky majú 7 ml čo bohato stačí na jedno použitie. Všetky Ziaja masky sú príjemné, ľahko sa nanášajú, následne sa ľahko umyjú a odvedú svoju prácu presne tak, aby sme boli spokojné. Ich cena sa pohybuje okolo 0,60 € až 0,90 € čo je naozaj viac ako priaznivá cena za masku, ktorá poteší každú tváričku.



Ďalšími miláčikmi od Ziaji sú pleťové krémy. Radu kozie mlieko mám už asi tretíkrát a stále sa k nej vraciam. Táto rada obsahuje denný, nočný aj očný krém, čo je super, pretože tieto tri krémy ja najradšej používam od jednej značky. Mám pocit, že sa výborne dopĺňajú a moja pleť reaguje lepšie na krémy z rovnakej rady. Denný a nočný krém obsahujú 50 ml, očný krém 15 ml,  sú v bielych plastových nádobkách s uzatváracím vrchnáčikom a vyzerajú naozaj jednoducho a pekne. Samotný krém hydratuje pokožku, vyhladzuje jemné vrásky a ja mám vždy po jeho nanesení pocit, že moja pleť je napnutá, vyhladená a jednoducho taká napapaná. (: Vidím to hlavne ráno, keď sa zobudím. pretože pokožka je oveľa pevnejšia. Tieto krémy sú určené pre suchú pokožku so sklonom k vráskam. Moja pokožka je skôr zmiešaná až mastnejšia, ale aj napriek tomu mi tieto krémy vyhovujú. Nemastia moju pleť, naopak mám pocit dokonalej hydratácie. Cena týchto krémov sa pohybuje okolo 5 € a očný krém stojí okolo 3 €. 



Pleť treba po odstránení make-up aj poriadne vyčistiť a na to sú ako stvorení títo dvaja pomocníci. Ja si najprv make-up odstránim vlhkým obrúskom, zotriem tú najhrubšiu vrstvu a potom sa pustím do čistenia. Micelárny gél uhorka mäta je ľahko peniaci gél, ktorý je vhodný na každý typ pokožky. Obsahuje výťažky z uhorky a mäty, ktoré jemne čistia pokožku, nevysušujú a naviac krásne voňajú. Ja si vždy nalejem malé množstvo gélu do dlaní, zmiešam s pár kvapkami vody a nanesiem na tvár, jemne masírujem až kým sa mi nevytvorí pena a potom opláchnem. Pleť je naozaj vyčistená a ešte dlho cítim krásnu sviežu uhorkovú vôňu.  Na úplné dočistenie pleti používam ešte pleťové tonikum. Vystriedala som ich už viac, ale toto s výťažkom z listov manuka mám najradšej. Pri dlhodobom používaní som si všimla, že oblasti ktoré mám mastnejšie, a kde sa mi najčastejšie vyhadzuje akné upokojil a dokonca ho zmiernil a redukoval. Wáu, (: aj ja som si povedala, keď som ráno aj večer pravidelne čistila moju pokožku týmto Ziaja zázrakom a moja brada aj čelo boli zrazu bez pórov. Obidva prípravky obsahujú 200 ml a ich cena sa pohybuje okolo 4€.



Posledné dva produkty som dostala ako darček k nákupu. Sprchový gél čokoláda pomaranč je ten najlepšie voňajúci gél aký som doteraz vyskúšala. Pri jeho použití mám pocit akoby som sa nachádzala doma na Vianoce, všade okolo rozvoniava ovocie a mamkine koláčiky. Skutočne vonia po čokoláde a pomarančoch. Mňam (: Kokosový balzam na pery je na tom veľmi podobne, tá vôňa. ♥ Všetko čo je kokosové ja môžem a do mojich pier by som sa dokázala aj zahryznúť, keď mám na nich tento balzam. Nosila som ho celú zimu, dokonale moje pery hydratoval, neboli vysušené ani popraskané a najmä tá vôňa! (: Skutočne úžasne vonia. Sprchový gél obsahuje 200 ml a jeho cena je cca 3 € aj keď neviem či sa dá ešte kúpiť, pretože to bola vianočná limitovaná edícia, ale možno ho ešte niekde objavíte. Čo určite kúpite či už na eshope alebo v kamennej predajni je kokosový balzam na pery. Ten obsahuje 10 ml a stojí podobne ako sprchový gél. 

A kde si môžeme Ziaja produkty kúpiť? Ja si ich kupujem v novootvorenej predajni v Trnave, ktorá je naozaj také malé Ziaja kráľovstvo. Ak nemáte blízko kamennú predajňu nezúfajte, Ziaja produkty nájdete aj na eshope fortis-slovakia.com alebo na parfums.sk. Dúfam, že sa Vám článok páčil a niečo si od Ziaji vyberiete - naozaj nebudete ľutovať.

Majte sa krásne, Vaša Mishel (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára