Wonderful world of Mishel : Sleek MakeUp Paleta

utorok 29. marca 2016

Sleek MakeUp Paleta

.Ahojte. (:



Máme tu začiatok pracovného týždňa po veľkonočných sviatkoch (ktoré ste si dúfam užili) a ja som sa rozhodla znovu Vám napísať pár slov. Dnes to bude o krásnej palete od značky Sleek. Ťažko opísať moju radosť, keď som otvorila balíček a videla som tam tento malý poklad. Paleta je moja úplne prvá vec od tejto značky, preto sa z nej teším ešte viac. Neviem či to tak máte aj Vy, ale ja mám s prvými vecami od nejakej značky vždy vytvorený citový vzťah. Pamätám si, že tá a tá vec bola prvá a preto ju milujem o kúsok viac ako tie ostatné. (: 



Poďme k samotnej palete. Paleta má veľkosť cca 14 x 7 cm a priemer jedného tieňa je 2 cm. Obal sám o sebe je čierny, plastový a matný s lesklým nápisom. Podľa mňa vyzerá naozaj elegantne a mne sa veľmi páči. Maličkou nevýhodou je to, že je na ňom všetko vidieť, mne to však nevadí, keď dopracujem, utriem ho vlhkou utierkou a je znova ako nový. (:


Vnútri každej palety sa nachádza 12 očných tieňov, aplikátor a veľké zrkadielko. Je to praktické a rozmer zrkadielka je vhodný na líčenie, pretože v ňom vidíte celú tvár. Paleta Sleek Makeup Idivine Ultra Matte V2 je paleta matných minerálnych očných tieňov vo výrazných tmavých farbách. Čo sa týka samotných očných tieňov sú jedným slovom úžasné. Tiene sú úplne jemne mleté, neprášia a stačí len ľahko bruškom prsta ťuknúť do farby a máme intenzívny odtieň. 



Výdrž a pigmentácia sú tiež perfektné. Je pravda, že svetlejšie dva tiene sú niečo menej pigmentované, ale zase naopak na denné, prirodzené líčenie sú ako stvorené. Farbičky s bázou držia na oku celý deň, nikam sa nestrácajú a sú stále intenzívne. Tiene sa veľmi dobre rozmazávajú a dá sa s nimi jednoducho pracovať. Mne osobne sa táto Sleek paleta veľmi páči a určite by som ju odporučila. Dá sa s ňou vytvoriť jemné líčenie na bežné nosenie, ale aj výrazne na nejakú večernú príležitosť. Zatiaľ mám len túto jednu paletu, ale určite chcem vyskúšať aj ďalšie, pretože som si ich jednoducho zamilovala. ♥ 


    A takéto jarné zeleno-fialové líčenie som si so  Paletou Sleek Makeup Idivine Ultra Matte V2 vytvorila ja. (:

Sleek paletu si môžete kúpiť v internetovej drogérii Krasotika.sk  alebo Stayunique.sk jej cena je cca 11€ a je skutočne úžasná.  
Majte krásny zvyšok dňa (:
Vaša Mishel ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára