Wonderful world of Mishel : Farbičky na peričky

pondelok 14. marca 2016

Farbičky na peričky

.Ahojte. (:

Vitajte opäť na mojom blogu. Dnes bolo vonku krásne počasie, svietilo slniečko, spievali vtáčiky a ja som mala chuť Vám zase niečo napísať. Keďže jar nám pomaličky prichádza, ale ešte predsa nie je tu a príroda nehýri toľkými farbami ako bude napríklad o mesiac, ukážem Vám moje milované farbičky na peričky. Už ste určite uhádli, áno, tento článok bude o rúžoch. Chcem Vám predstaviť dve značky rúžov, ktoré síce v drogérii nenájdeme, ale to vôbec nevadí, pretože si ich môžeme objednať z internetovej drogérie. Asi sa pýtate, čo je internetová drogéria, že ste o tom ešte nepočuli alebo čo to vymýšľam. Máte tak trošku pravdu. (: Internetová drogéria je internetový obchod v mojom jazyku. (: Ja tak nazývam všetky internetové obchody, kde si môžeme kúpiť kozmetiku. Rúže, ktoré Vám dnes chcem predstaviť sú z internetového obchôdku Krasotika.sk. Ja som si Krasotiku obľúbila najmä kvôli tomu, že ponúkajú množstvo produktov od svetových značiek, ktoré u nás v drogérii nenájdeme za skutočne výhodné ceny a nízke poštovné. Spojenie týchto troch parametrov vytvára super súhru pre každú kozmetickú milovníčku. ♥ 


A tu už vidíte všetky moje lásky - krásky. Ale poďme pekne po poriadku. Jordana, prvá značka, ktorú Vám chcem dnes predstaviť. Jordana je americká značka, ktorá sa narodila ešte skôr ako ja a prináša na trh kvalitné výrobky z dekoratívnej kozmetiky, ktoré ako som už spomínala môžeme nájsť na Krasotike. (: Mňa okrem iných produktov zaujali ich matné rúže a hneď som vedela, že ich musím vyskúšať. 


Druhou značkou, len v poradí, určite nie v kvalite! (: je značka Wet N Wild, ktorá podobne ako Jordana ponúka množstvo dekoratívnej kozmetiky. Ja som si opäť vybrala ich nádherné rúže.


Rúže sú oblečené do plastového u Jordany čierno - zlatého a u Wet N Wild čierneho kabátika, ktorý lahodí môjmu oku a okrem toho aj niečo vydrží, keď ho hodíme do kabelky. Jediná menšia výhrada sa týka toho, že rúž sa nedá celý zasunúť do obalu a kúsok vytŕča. Na pohľad to nevadí, dokonca je to fajn, pretože vidíme hneď farbičku, ktorú potrebujeme. Menší problém nastáva pri otváraní a zatváraní, keď musíme dávať veľký pozor, aby sme si rúžik nepoškodili a priehľadný plastový obal nezašpinili. Avšak s troškou praxe a trpezlivosti to človek zvládne. (:



Rúže sú naozaj krásne pigmentované a ľahko sa nanášajú. Majú príjemnú textúru a napriek tomu, že sú matné vôbec nevysušujú. Na perách vyzerajú skôr polomatne, ale nie sú lesklé. Ďalšou obrovskou výhodou je ich výdrž. Vydržia skutočne dlho, pohodlne zvládnu desiatu a s menšou úpravou aj obed. (: A keďže určite budú v kabelke, tak po večeri stačí znovu pretrieť a  máme spoločníka na celý deň aj večer.


Jordana ponúka na výber 33 krásnych odtieňov a ja som si z Krasotiky objednala tieto štyri krásky. Zľava - doprava sú to odtiene 63 Poppy pink, 54 Blushed, 60 Plum Obsession a 10 Red. Na fotke sa 63 Poppy pink a 60 Plum Obsession veľmi podobajú, ale myslím, že je to farbou mojej kože, pretože Plum Obsession je výrazná ružovo - fialová farbička a 63 Poppy pink je skôr ružová svietivá až neónová farba, čiže zaručene na perách nevyzerajú rovnako.


Wet N Wild ponúka na výber celkovo 26 krásnych odtieňov. Po nekonečnom odolávaní som si nakoniec vybrala týchto päť. Zľava - doprava sú to odtiene 914C Mocha - licious, 908C Sugar Plum Fairy, 906D Wine Room, 969 24 Carrot Gold a 919B Vamp It Up.



Tieto rúže sú naozajstné poklady. Jordana a Wet N Wild spojili perfektnú pigmentáciu, dlhú výdrž, pohodlnú aplikáciu, príjemnú textúru, úžasnú cenu a vznikli tieto zlatíčka, ktoré si zamiluje každá žena. Ak ich ešte nemáte, tak sa bežte pozrieť na Krasotiku.sk a určite si niečo vyberiete. (:
















             


 Príjemný zvyšok večera, Vaša Mishel (:

2 komentáre:

  1. uzasny vyber farieb!
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne, som rada, že sa Ti páčia a GA sa rada zúčastním :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť