Wonderful world of Mishel : Radostné jarné vône

piatok 18. marca 2016

Radostné jarné vône

.Ahojte. (:


Príjemné piatkové ráno. Včerajší a aj dnešný deň už úplne nasvedčuje tomu, že jar krôčik po krôčiku prichádza. Cestou do školičky je všade okolo cítiť toľko vône z prvých rozkvitnutých stromov a kvetov, že mám pocit, že nekráčam po ulici, ale po zelenej lúke. Príroda sa pomaly prebúdza a s ňou aj život plný farieb. Áno ja viem, pre niekoho nie je jar celkom šťastné obdobie, všetko kvitne, rozvoniava a s tým prichádzajú alergie a rôzne kýchacie choroby. (: A práve Vám a samozrejme aj všetkým ostatným chcem znovu niečo povedať, ukázať, zrecenzovať. Dnes som si pre Vás pripravila malé, voňavé poklady. Myslím, že po zime máme všetci už dosť tých síce krásnych, ale ťažkých parfumových vôní a chcelo by to niečo živšie, ľahšie, jarnejšie a hlavne s jemným závanom kvetov (z ktorých nehrozí alergia) (: A presne takéto sú telové spreje značky AVON. 


Avon naturals telové spreje sú jemné, ľahké, voňavé poklady, ktoré určite každá potrebujeme vo svojej kabelke. Osviežia, prevoňajú, zdvihnú náladu a deň je hneď krajší. (: Avon ponúka niekoľko vôní, niektoré sú sladšie, iné sviežejšie, jemnejšie, či intenzívnejšie. Určite si vyberie každá tú svoju. Ja som sa zamilovala hneď do niekoľkých. Mojou najväčšou favoritkou, ktorú mám aj momentálne v kabelke je Slivka a vanilka, je to sladučká, nevtieravá vôňa, ktorá pri mne vydrží nejaké dve-tri hodinky, čo je na telový sprej úplne úžasné. Ďalšie krásky, ktoré som už vyskúšala a zamilovala si, sú energická ružová Sedmokráska so sicílskym citrónom, Čerešňový kvet, svieža Čučoriedka a orchidea, ktorá pre milovníčky orchideí bude to pravé orchideové a Marakuja a pivónia, ktorá si svojou nezvyčajnou vôňou získa každé ženské srdce. ♥


Telové spreje Avon naturals obsahujú 100 ml a cena sa pohybuje okolo 2,5 - 3€, podľa akcie v katalógu, čo je super cena. Ako som už vyššie spomínala telové spreje vydržia dve-tri hodiny, potom treba prestriekať a môžeme sa znova tešiť z úžasnej vône. Ak nad nimi ešte stále premýšľate, tak určite neváhajte, oplatí sa to. Radostné, jarné vône potešia každú z nás, a aj žienky, ktoré v tomto období trápi alergia s Avon naturals telovými sprejmi môžu cítiť vôňu jari. (:  

Príjemný  slnečný deň, Vaša Mishel (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára