Wonderful world of Mishel : Ženy, žienky, ženičky

utorok 8. marca 2016

Ženy, žienky, ženičky

.Ahojte. (:

Dnes je krásny, výnimočný a jednoducho wonderful deň. Ešte predtým ako začnete čítať ďalej, vytiahnite zo svojej kozmetickej taštičky tú malú zázračnú vec, ktorú tam určite máte. Áno presne tak, mám na mysli zrkadielko. Rýchlo ho otvorte, vyklopte, preklopte, jednoducho sa doň pozrite, teraz hneď! Som si úplne istá, že tam vidíte nádhernú ženu. Ženu, ktorá má už veľa krásneho za sebou, ale aj ženu, ktorú ešte veľa krásneho čaká. Nechcem, aby bol tento článok dlhý, nechcem, aby opisoval to aké sme my ženy výnimočné (aj keď určite sme!) len chcem, aby Vám tento článoček pripomenul, že dnešný wonderful deň patrí nám. Myslime na seba, rozmaznávajme sa, obdarujme sa a jednoducho urobme si tento deň krásny. A pritom všetkom nezabudni na jednu večnú pravdu. Sme naozaj, naozaj, naozaj krajšie, než vyzeráme. ♥

Tieto radôstky spríjemnili môj dník (:

Rúže od Maybelline milujem už ten piatok, ale tieto dva sú obzvlášť miláčkovia a s prichádzajúcou jarou mi robia stále väčšiu radosť. Krémovo matný Maybelline Color Sensational Mat Rose Rush je typom rúžu, ktorý pristane každej žene, pretože je to nádherná staroružová farba, ktorú ja často nosím k čiernemu outfitu, pretože aj čierno - čiernu kombináciu oblečenia Rose Rush premení na hravú a veselú. Maybelline Color Sensational Lipcolor Shocking Coral má už v názve všetko to, čo ho vystihuje. Je to naozaj šokujúco nádherná korálová farbička, ktorá sa mne spája s prechádzkou po pieskovej pláži, vetrom vo vlasoch a slniečkom na tvári. Už len pri tejto predstave mám vďaka nemu krajší deň. Cena týchto zlatíčok je naozaj priaznivá a pohybuje sa okolo 5-6€, ale bývajú aj v zľave a cena je ešte lepšia. (:
Ďalšími dvoma krásavcami sú laky na nechty. A kedže dnes nebolo slniečkové počasie, zámerne som si vybrala tieto dve farbičky, na ktoré sa pozerám a mám pred očami rozkvitnutú lúku. Nádhera však?! (: Prvý je od Essence z rady I love TRENDS nudes 07, ktorý ma veľmi podobnú farbičku ako Maybellin-ová 940 a preto túto dvojicu nosím veľmi často spolu. Lak má krásnu výdrž a veľmi dobré krytie. Ja osobne si dávam dve vrstvy, ktoré mi bohate stačia a ak to ešte zakončím top coatom mám na 10 dní s lakovaním nechtíkov pokoj. (: To isté platí aj o druhom laku. Rimmel 60 Seconds By Rita Ora 408 Peachella chytí každého za srdiečko nielen svojou farbou, ale aj výdržou. Naozaj vydrží večne, ľahko sa nanáša vďaka dokonalému štetčeku, rýchlo schne a vyzerá úžasne. Ceny týchto lakov sa pohybujú okolo 2-4€ čo je naozaj super cena. Myslím si, že Rimmel láčik je v drogérii o niečo drahší, ale určite sa pozrite na internetový obchod parfums.sk, kde jeho cena nemá konkurenciu. 

A takejto krásnej farbičky mám nechtíky vďaka Rimmel 60 Seconds By Rita Ora 408 Peachella. ♥










Ja som svoj úžasný deň zakončila výbornou kávou a čokoládovým krémom v Synagóga café. Krásky, ktoré sú z Trnavy vedia o čom hovorím. Synagóga café je pomerne novo otvorená skvelá kaviareň s úžasnou atmosférou, príjemnou obsluhou a tými najlepšími maškrtami. Určite sa oplatí vyskúšať, kto ste z Trnavy tak šup šup a kto nie tak si určite urobte zastávku, oplatí sa! (:

Nádherný zvyšok dňa, Vaša Mishel (:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára