Wonderful world of Mishel : Moje meno je...

pondelok 7. marca 2016

Moje meno je...

.Ahojte. (:



Veľmi dlho som rozmýšľala nad založením vlastného blogu a kedže som váhavý človek, tak to bolo naozaj dlho. (: Dnes je ten deň, keď som si povedala, idem do toho. Ničím špeciálny dátum, ale práve ten, v ktorý som sa rozhodla vytvoriť si reálne svoj vlastný internetový denníček, ktorý nebude už len pobehovať v mojej mysli. Moje meno je Michaela a názov blogu som pomenovala podľa mojej prezývky, ktorá už existuje pár chvíľ. Mám 22 rokov a momentálne študujem na vysokej škole. Aktuálne končím bakalársky stupeň štúdia a písanie článkov je super oddychom od písania záverečnej práce. 

V mojich článkoch sa chcem venovať najmä kozmetike. Táto téma ma zaujíma, je to moja záľuba, koníček, vášeň. Okrem kozmetických článkov sa v mojom denníčku určite objavia témy z môjho každodenného života, moje radosti aj starosti, plus  nejaké receptíky. Jednoducho všetko to čo tvorí súčasť mňa, kúsky mojej duše rovno na papieri, tom virtuálnom samozrejme. (: Mojou najväčšou inšpiráciou je život sám, jeho krásy, tajomstvá a samotný beh každej jednej sekundy. 

















ČÍM SME ŠŤASTNEJŠÍ, TÝM ĽAHŠIE K SEBE PRIŤAHUJEME VŠETKO PO ČOM TÚŽIME.
Marci Shimoff

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára